GENEL BİLGİLER
ACCESS MENÜLERİNİN TANITIMI (23.Bölüm)
Evet Arkadaşlar,
Access menülerinin tanıtımı konularına devam ediyoruz. Bugünkü makalemizin konusu SharePoint, buna dosya paylaşımı da
diyebiliriz.
SharePoint Konusu oldukça geniş bir konu olduğundan dolayı burada
sadece SharePointin tanımını ve başlangıç işlemlerine değineceğim.
SharePoint Nedir?
Microsoft tarafından geliştirilen SharePoint, Özellikle kurumlarda
ve büyük firmalarda kullanıcılar arasında bilgi akışını sağlamak, ortak
dosyalarda düzenleme yapmak, bilgi ve belgeleri yönetmek amacıyla kullanılan
bir sistemdir.
Gelelim Ms Access tarafına; Bir MS Access uygulamasını bir
kurum içerisinde tüm kullanıcıların kullanımına sunmak için, MS Access içerisinden
Veritabanı Araçlarından SharePoint komutu yardımıyla yapabilirsiniz, Yalnız bu
işlemi yapmadan önce bir SharePoint Sitesine üye olmanız ya da oluşturmanız
gerekmektedir. Ancak bundan sonra MS Access uygulamanızı SharePoint aracını
kullanarak kullanıcılarınıza sunabilirsiniz. İşlemi başlatmak için;
Bu komutu çalıştırdıktan sonra aşağıdaki ekranla karşılaşıyoruz.
Bu ekranda Sharepoint sitesinin adını giriyoruz. Daha sonraki ekranlarda yönergeleri izleyerek MS Access veritabanı uygulamanızı SharePoint Sitesine taşıyabilirsiniz.
SharePoint konusuna ileride daha detaylı bilgi vereceğimden dolayı şimdilik bu kadar.
Hoşcakalın...
Bu komutu çalıştırdıktan sonra aşağıdaki ekranla karşılaşıyoruz.
Bu ekranda Sharepoint sitesinin adını giriyoruz. Daha sonraki ekranlarda yönergeleri izleyerek MS Access veritabanı uygulamanızı SharePoint Sitesine taşıyabilirsiniz.
SharePoint konusuna ileride daha detaylı bilgi vereceğimden dolayı şimdilik bu kadar.
Hoşcakalın...
0 Yorumlar