MS Access Veritabanları, VBA ve SQL Kullanımı

Microsoft Access'e dair herşey...

Visual Basic for Applications (VBA-10)

VBA

VBA Arayüz Tanıtımı-10

Help Sekmesi

Makalemizin konusu VBE Editörü menüsünde bulunan ve son konumuz olan Help, sekmesini inceleyeceğiz. Help sekmesi VBA kod penceresinde çalışırken Microsoft sitelerinden yardım almamızı sağlayarak, kodlarımızı yazmamızda bize yardımcı olur.

VBA Help Sekmesi


Microsoft Visual Basic for Applications Help - F1,
Kod içerisinde yazmış olduğunuz herhangi bir komut veya fonksiyon için yardım alabilmek için bu öğeyi tıklayabilirsiniz.

MSDN On the Web,
Bu öğeye tıklayarak direk microsftun yardım sayfasına ulaşabilirsiniz.

About Microsoft Basic for Applications...
Bu öğeye tıkladığımızda Visual Basic For Application sürümü ve versiyonu hakkında bilgi veren bir pencere açılacaktır. Ayrıca sisteminiz hakkında bilgi veren bir butonda mevcuttur (System Info...)

VBA Help Sekmesi

Bu makalemizle VBE penceresinde bulunan tüm sekmelerin ve alt öğelerinin çok kapsamlı olmayan fakat temel ve öz bilgiler içeren açıklamalarını paylaştım. Umarım faydalı olmuştur. Her zaman takıldığınız konular için bana sağ alt tarafta bulunan İletişim Formunu doldurarak ulaşabilirsiniz.

Sorularınız ve yorumlarınızı her zaman bekliyorum.

Şimdilik,
Hoşcakalın...

Yorum Gönder

0 Yorumlar